03/03/18



Fazilet επεισόδιο 1
Η κυρία Φαζιλέτ, μετά το θάνατο του συζύγου της, μεγάλωσε τις κόρες της μόνη και με αρκετές δυσκολίες. Ο μόνος σκοπός, αλλά και το μέσο για να κάνει πραγματικότητα τα όνειρά της για μια πιο καλή ζωή, είναι πλέον η όμορφη μικρή της κόρη, που ονομάζεται Ετζέ. Έχει άλλη μία κόρη μεγαλύτερη την η Χαζάν, η οποία έχει δύσκολο χαρακτήρα και έρχονται συνεχώς σε αντιπαράθεση. Γρήγορα, όμως, η ζωή της κυρίας Φαζιλέτ και των κοριτσιών της θα αλλάξει μετά τη γνωριμία τους με την οικογένεια Εγκεμέν.

ΦΑΖΙΛΕΤ επεισόδιο 2
Η κυρία Φαζιλέτ θα νιώσει μεγάλη απογοήτευση από το διαγωνισμό, ενώ η Χαζάν περνά την πιο δύσκολη ημέρα της ζωής της όταν έρχεται αντιμέτωπη με τον Γιαγκίζ. Ο θάνατος της κυρίας Εγκεμέν θα δημιουργήσει πόνο σε όλους.
Η Χαζάν βλέπει τον Σινάν να υποφέρει και προσπαθεί να τον πλησιάσει. Ένας ιδιαίτερος δεσμός δημιουργείται μεταξύ της Χαζάν και του Σινάν που θα αλλάξει τη ζωή τους.

ΦΑΖΙΛΕΤ επεισόδιο 3
Η Σελίν θα δει την Ετζέ στο κρεβάτι του πατέρα της και δημιουργείται μεγάλη αναστάτωση. Η φασαρία που προξενεί η κυρία Φαζιλέτ με την κόρη της στο σπίτι συνεχίζεται, μέχρι τη στιγμή που θα γίνει γνωστό πως η Χαζάν βρίσκεται στο νοσοκομείο. Οι Εγκεμέν μαθαίνουν ότι ο Σινάν είχε κάποιο ατύχημα και τρέχουν πανικόβλητοι στο νοσοκομείο. Οι δύο οικογένειες θα έρθουν και πάλι αντιμέτωπες.

ΦΑΖΙΛΕΤ επεισόδιο 4
Η είδηση της σχέσης του Σινάν με τη Χαζάν πέφτει σαν βόμβα στην
οικογένεια Εργκεμέν. Η μεγαλύτερη αντίδραση έρχεται από τον Γιαγκίζ που είναι ακόμα σοκαρισμένος από την συμπεριφορά της Χαζάν, η οποία θα βρεθεί και στο στόχαστρο της Νιλ. Η στάση της τελευταίας δυσκολεύει τη ζωή της κυρίας Φαζιλέτ, που σκοπεύει τώρα να χρησιμοποιήσει τη σχέση του Σινάν με την κόρη της προς όφελός της.

ΦΑΖΙΛΕΤ επεισόδιο 5
Η αναπάντεχη συνάντηση του Σινάν και του Γιαγκίζ στο
σπίτι της Χαζάν , τους οδηγεί σε έντονη αντιπαράθεση. Η Χαζάν αντιδρά με την επιμονή της μητέρας της να μείνει στην έπαυλη μαζί με την Ετζέ, και αποφασίζει να μην ξαναπατήσει το πόδι της εκεί. Από την άλλη μεριά, τα πράγματα εξελίσσονται περίεργα για την κυρία Φαζιλέτ, και γι 'αυτό κάνει μια ριψοκίνδυνη κίνηση στο μνημόσυνο της κυρίας Εργκεμέν.

ΦΑΖΙΛΕΤ επεισόδιο 6
Xαζάν δεν μπορεί να φύγει από το σπίτι όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε. Από την άλλη, ο Γιαγκίζ είναι αποφασισμένος να μείνει μακριά από τον αδερφό του και τη Xαζάν. Η τελευταία θα έρθει για άλλη μια φορά αντιμέτωπη με την ανάμνηση εκείνης της σκοτεινής βραδιάς, ενώ είναι αποφασισμένη να κρύψει τα συναισθήματά που έχει για τον Σινάν.



Ο Άλκης (Χρήστος) Γιαννακάς είναι Έλληνας ηθοποιός, γνωστός κυρίως από τις συμμετοχές του στις ταινίες Ένας ντελικανής (1963) και Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη (1965). Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 28 Μαρτίου 1945. Στα τέλη της δεκαετίας του '80 εγκατέλειψε τo θέατρο. Ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας στην Πλατεία Αμερικής μαζί με τη σύζυγό του. Κατά πολλούς ο πιο όμορφος Έλληνας ηθοποιός στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου.Ο Άλκης Γιαννακάς έπαιξε ρόλους του «καλού παιδιού» στην κλασική εποχή του ελληνικού κινηματογράφου. Ως «ρεμάλι» της Φωκίωνος Νέγρη έγινε ευρύτερα γνωστός ως ωραίος κακός του σινεμά.
Δείτε πώς είναι στα 78 του το «ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη»
Ο Άλκης Γιαννακάς ήταν ένας από τους ζεν πρεμιέ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Καθιερώθηκε στα κινηματογραφικά δρώμενα με τον εμβληματικό του ρόλο στην ταινία «Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη».


Εχοντας πατήσει τα 78 του χρόνια, συνεχίζει να αποφεύγει συστηματικά κάθε είδους δημοσιότητα, δεν δίνει ποτέ συνεντεύξεις ούτε φωτογραφίζεται στις σπάνιες κοσμικές εμφανίσεις που κάνει. Την φωτογραφία που δημοσίευσε η espresso, την ανάρτησε επιστήθια φίλη του στον προσωπικό λογαριασμό της στο facebook, γνωρίζοντας πως ο παλαίμαχος ηθοποιός έχει επιλέξει να μένει μακριά από τα φλας των παπαράτσι.




Σύμφωνα με εκμυστηρεύσεις ανθρώπων του περιβάλλοντός του στην espresso, ο Αλκης Γιαννακάς, ο οποίος μένει κοντά στην πλατεία Αμερικής, βρίσκεται καθημερινά στο Σπίτι του Ηθοποιού, όπου τα πρωινά πίνει το καφεδάκι του και βοηθάει την πρόεδρο του ιδρύματος Αννα Φόνσου να φέρει εις πέρας το σπουδαίο έργο που επιτελείται εκεί. Ο ίδιος, άλλωστε, υπήρξε και ένας εκ των πρώτων υποστηρικτών του ιδρύματος.
Η εξαφάνιση του παλαίμαχου πρωταγωνιστή του ελληνικού κινηματογράφου από την κοσμική ζωή της Αθήνας παρατηρείται τη δεκαετία του '80, όταν οι κινηματογραφικές εταιρίες δεν έχουν πλέον θέση για τα αστέρια των περασμένων δεκαετιών στις παραγωγές τους, ενώ οι ταινίες που γυρίζονται τη συγκεκριμένη περίοδο δεν είναι του βεληνεκούς της χρυσής δεκαετίας του '60. Ετσι, ο ίδιος αποφασίζει να φύγει οριστικά από το επάγγελμα και να ζήσει με ιδίους πόρους, θέλοντας να κρατήσει το όνομά του ψηλά στη συνείδηση του κοινού που τον λάτρεψε.




Για τον Άλκη Γιαννακά, η σεξοβόμβα της δεκαετίας του '60 Γκιζέλα Ντάλι (η οποία υπήρξε σύντροφός του για μεγάλο χρονικό διάστημα) είχε πει: «Ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου. Ήταν ο ωραιότερος και πιο περιζήτητος άνδρας και ήταν δικός μου. Ζήσαμε μια σχέση πάθους». Οι δυο τους πρωταγωνίστησαν στην ταινία «Ο Παρθένος».











Ξ¦ΟŒΟΞΌΞ± επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget